Minggu Pagi di Sudut Jakarte

Islamedia – Selepas subuh tampak sebuah rumah terlihat kesibukan sang empu rumah. 

“Assalamualaikuuum”

“Waalaikumsalam, masya Allah kirain siape salam aje pake setengah teriak, kitekan gak budek”

“Eh maaf mpok, abis keliatannye lagi sibuk nih beberes, beresin ape tuh bendera ade permennye”. sambil matanya melirik barang barang yang sedang dirapihkan.

“Ajiiib, pakean juga pantes banget mpok serba putih, bajunye, kerudungnye,ampe kebawah bawah putih semue”

“Eh, misri udeh deh gak usah banyak komentar deh” sambil menahan napas.
“Elo gak usah pura pura kagak tahu ye, udeh seminggu ini anak anak mude dikampung kite ngedatain siape aje yang mau dateng ke senayan buat kampanye PKS, kite mau putihin GBK gitu, cuma lo aje yang gue lihat kagak aktif”

“jiaah mpok, setia banget ame PKS”

“Gimane gue gak setie ame PKS, majlis taklim dikampung kite gurunye aje kader PKS, ampe semua ibu ibu pade bisa ngaji, lha anak anak gue belajar ngaji sama anak anak mude PKS, belon lagi abang lo, bang jaja jadi rajin sholat ke masjid mau ngaji karna begaul ame kader kader PKS”

“Jiah empok, biasa aje kalee”

“Nah, elo tuh begaul ame yang gak jelas jadi biase, biase gak solat, biasa gak ngaji”. Dengan setengah dongkol nanggapin adek iparnye.

Tiba tiba dari dalam terdengar suara bertanya

“Eh munah, ade ape sih belon juga nyampe senayan lo udeh treak treak, semangat banget”

“Abang lihat aje sendiri diluar nih”

Bang jaja yang tadinye ada dirumah lantas keluar dengan pakaian rapih ala jagoan betawi, cuma bedanya kali ini warnanya putih putih.

“Eh, eloh misri,


 ade ape loh tumben tumbenan kemari ?” 

“Gak bang cuma mampir aje”

“Eeh, sebentar sebentar ape tuh nyang elo bawah kayak tiket warna biru”

Dengan setengah ketakutan dan berusaha menyembunyikan kupon tersebut,

“Enggak bang, ini kupon berhadiah buat nyang mau ikut rombongan jalan jalan kepantai Anyer”

“bentar bentar, gue jadi inget jadi elo rupanye yang nyebarin kupon ke anyer biar orang orang kampung kite gak jadi ke senayan”

Dengan wajah yang agak ketakutan,
“Anu bang, eee..iiini punya tetemen aaane,  ane permisi dulu bang ye” sambil ngeloyor langsung pergi dia udah kapok gak mau ngerasain lagi di toyor ame abangnye yang terkenal jagoan kampung sini.

Dengan bibir bawah dinaikan dan agak menjulur, “eemmm….gitu tuh kelakuannye si misri adek abang”

“Ude biar itu urusan gue, ayo buruan ntar ketinggalan rombongan, pak ustadz lagi”

“Nyo bang dari tadi ge ude siap”


By: @sahabatbaik 

sumber Islamedia – Media Informasi Islami http://ift.tt/1gkJP4L

Tinggalkan Balasan

Isikan data di bawah atau klik salah satu ikon untuk log in:

Logo WordPress.com

You are commenting using your WordPress.com account. Logout /  Ubah )

Foto Google

You are commenting using your Google account. Logout /  Ubah )

Gambar Twitter

You are commenting using your Twitter account. Logout /  Ubah )

Foto Facebook

You are commenting using your Facebook account. Logout /  Ubah )

Connecting to %s